Gebruik onze Online Marketing tools voor doelgerichte marketing campagnes

Mailcampagnes

Segmenteer jouw bezoekers voor gerichte marketing

Mail jouw ticketkopers snel en gemakkelijk vanuit het platform van Yourticketprovider met onze Mailcampagnes. Verstuur een mailcampagne al binnen drie stappen: mailinglijst maken, mail ontwerpen en de campagne instellen/versturen.

De Mailcampagnes zijn erg geschikt voor het versturen van gerichte Marketingmails en belangrijke informatie over jouw event(s) zonder datamigratie naar (dure) externe mailingplatformen.

mailcampagnes

Visitor insights

Combineer en vergelijk alle ticket- en bezoekersgegevens van jouw verschillende events in één overzicht en bekijk jouw topfans. Segmenteer eenvoudig jouw bezoekers en benader hen met persoonlijk mailings. Maak van de Visitor Insights jouw unieke marketing tool.

visitor insights

Marketing automation

Een event organiseren is al druk zat dus wij nemen graag jouw zorgen uit handen. Maak gebruik van geautomatiseerde mailings om leads aan jouw event te binden en door de customer journey te helpen. Door op het juiste moment bepaalde informatie te sturen naar de bezoekers kun je nog meer uit jouw online ticketverkoop halen.

Marketing automation

Online marketing support

Krijg unieke inzichten in specifieke conversies per campagne aan de hand van onze online marketing tools en analyseer hoe rendabel jouw event marketing is. Integreer met Google Analytics en maak van jouw marketing campagnes een succes.

support

Ticketclaim

Verzamel informatie over al je bezoekers en niet alleen van de ticketkopers. Stel hen verschillende vragen zodat je de bezoekers nog beter kan bereiken met gerichte en persoonlijke marketing.

scan app

Integraties

Boost jouw marketing strategie door Yourticketprovider moeiteloos te integreren met een tal van analytics, mailing, accomodaties en advertentie platformen. Koppel en integreer jouw data met verschillende platforms en webservices voor jouw marketing campagnes. Integreer o.a. met Mailchimp, Mailplus, Google Analytics en Facebook.

Integraties

Social media sharing

Laat jouw bezoekers het event delen via blogs of social media en beloon hen met een kortingscode of een gratis munten ticket. Social media wordt vaak door bezoekers ingezet om volgers te laten zien bij welk event zij aanwezig zullen zijn. Deze eerstegraads promotie is betrouwbaar en levert een hogere omzet van de ticketverkoop voor jouw event.

Kortingscodes

Beleving

Alle communicatie waaruit jouw event is opgebouwd moeten op elkaar aansluiten. Zo worden jouw bezoekers meegenomen in de beleving vanaf het moment dat zij een ticket aanschaffen tot de afloop van het event. Denk hierbij aan het design van de ticketshop, de tickets, mailings en gerichte marketing campagnes.

Beleving

Kortingscodes

Onbeperkt en kosteloos kortingscodes toepassen op jouw event. Kortingscodes kunnen de ticketverkoop stimuleren en zorgen voor klantenbinding. Voeg flexibele overkoepelende kortingscodes toe die op verschillende events bruikbaar zijn voor de bezoekers.

Kortingscodes

Pre registratie

Verzamel jouw bezoekers in een digitale wachtrij voor de ticketverkoop van start gaat. Bezoekers schrijven zich in voor het event en als organisator kan je hen op een later tijdstip toegang geven tot het verkoopscherm. Communiceer met je bezoekers via een mailing in de pre registratie over de ticketverkoop.

preregistratie

Promotors

Zet jouw bezoekers in als promotors voor jouw event om samen te werken aan één doel; een optimale ticketverkoop. Hiervoor ontvangt men een unieke link die hij/zij kan plaatsen op eigen social media, blogs, mailings etc. Zodra er tickets via deze link worden verkocht is het voor jou als organisator inzichtelijk welke van deze promotors je kunt belonen voor het meewerken aan extra kaartverkoop.

Kortingscodes

Rapporten

Event achter de rug? Ons systeem biedt uitgebreide scan- en sales rapportages met alle digitale resultaten van jouw event. Bekijk gesegmenteerde informatie over de bezoekers en bepaal zelf welke bezoekersinformatie je wilt ontvangen.

rapporten