Het Evenement

Herken jij dit?
Je hebt als ondernemer een product of dienst, waarvan jij vindt dat iedereen (of jouw specifieke doelgroep) het zou moeten hebben of er over zou moeten horen. Je spendeert veel tijd en geld om het onder de aandacht te krijgen, maar je bereikt te weinig mensen? Lees dan verder

Van 100 naar 0 in een paar weken

Twee jaar lang hadden mijn vriendin en ik gewerkt aan een boek. Lyrisch enthousiast waren we toen het eindelijk klaar was. Vol overtuiging van het succes, lanceerde wij in september 2016 de e-book versie. Maar in plaats van succes kregen we enorm veel kritiek over ons heen. Het enthousiasme maakte plaats voor teleurstelling en frustratie. Wat was er mis gegaan?

Ziende blind

Hoe was het mogelijk dat ik (met meer dan twintig jaar ervaring als ondernemer), in staat was om alle beginners fouten te maken die er maar te maken zijn. En dat ik stomweg alle lessen die ik in het verleden had gekregen in de wind sloeg. Hoe was het mogelijk om zo blind te zijn.

De grote omslag

Al jaren helpen wij ondernemers met het vinden van hun waarom en hoe ze vanuit hun waarom kunnen communiceren. Hoe ze vanuit kwetsbaarheid (lees kracht), hun boodschap naar buiten kunnen brengen. In de huidige tijd is video daar een geweldig medium voor. Maar waar was mijn eigen waarom en kwetsbaarheid gebleven? Waarom verschuilde ik mij achter reclame campagnes en blog berichten?

Vanaf het moment dat ik ging praktiseren wat ik predikten werd alles anders. Video's gingen viraal, de pers, radio, tv en online platformen liepen (en lopen nog steeds) de deur plat en op Facebook ontvangen we honderdduizenden positieve reacties.

Daarbij is er (door de aandacht) zelfs een wetenschappelijk onderzoek van start gegaan over ons onderwerp. Normaal doen er maar een paar honderd mensen mee aan een wetenschappelijk onderzoek en vaak moet men ze daar ook nog voor betalen. Wij hebben inmiddels binnen 5 weken meer dan 25.000 deelnemers gegenereerd. Zonder de deelnemers er voor te betalen.

En nu jij

Ik hoor je bijna denken: Wat leuk voor jullie, maar wat heb ik daaraan. Hoe ga ik met mijn dienst of product de aandacht krijgen? Leent mijn dienst of product zich wel voor grootschalige aandacht? En hoe krijg ik dat voor elkaar?

Elk product of dienst waar een waarom achter zit, heeft het in zich om veel aandacht te genereren. Het enige dat je hoeft te doen, is een strategie bedenken die dit ondersteunt. Je zult lef moeten tonen en buiten de gebaande paden moeten, kunnen en willen denken.

Samen in 5 stappen naar virale aandacht

Hoe kom jij nu zover? Wat ik zelf aan den lijve heb ondervonden, is dat ik zo blind als een paard ben als het op mijn eigen business (ego) aankomt. Verse blikken, feedback en vernieuwende ideeën die andere mensen hadden, brachten mij een stuk verder dan dat ik alles in mijn eigen hoofd wilde of kon bedenken.

Tijdens een vier uur durend seminar/workshop (dat wij op 16 september 2017 geven), willen wij jou daar ook graag bij helpen. We zullen je in detail vertellen hoe jij met behulp van de 5 stappen, dit kunt gaan bereiken. Samen met andere ondernemers geven we jou een frisse blik op jouw eigen business.

Onderwerpen die aan bod komen

Intentie boven doelstelling
De blinde vlekken
Strategie en plan ontwerp
Hoe maak je content die impact heeft
Media aandacht krijgen
We dagen jou tijdens dit seminar/workshop uit (als je dat durft) om alle maskers, excuses en beperkende gedachte over boord te gooien en een keer echt out of the box te denken.

Het seminar/workshop wordt verzorgt door Videomeesters.

Tickets:
Early bird tickets €99,- incl. btw. (slechts 50 st.)
Normaal ticket €139,- incl. btw.

Wanneer en waar?

Start
za 16 sep 2017 om 13:00
Einde
za 16 sep 2017 om 17:00
Locatie
Restaurant - Feestzalen, "De Wekker", Wilhelminalaan 97, 5541 CV Reusel, Nederland

Organisator details

Naam
Videomeesters
Telefoon
06-50401314
Website
http://www.videomeesters.nl
Email de organisator