Tickets

Tweedehand ticketverkoop

  • Ik kan helaas niet meer naar het event, kan ik mijn ticket doorverkopen?

    Bij Yourticketprovider is het mogelijk om tickets 100% veilig door te verkopen. De koper krijgt na betaling een nieuw uniek ticket en jouw ticket wordt ongeldig. Let op: deze dienst wordt uitsluitend aangeboden wanneer de organisatie van het desbetreffende event dit heeft ingeschakeld.

  • Het event is uitverkocht, hoe kom ik alsnog aan tickets?

    Yourticketprovider heeft een methode ontwikkeld waarmee je tickets 100% veilig tweedehands tickets kunt overkopen. Het ticket van de verkoper wordt geannuleerd en jij ontvangt na betaling een nieuw ticket. Wil jij ticket verkopen of overkopen? Ga naar de ticketshop van het desbetreffende event en klik op ‘tweedehands ticket(s)’. Deze link is alleen zichtbaar indien de organisatie van het desbetreffende event toestemming geeft voor tweedehands verkoop via Yourticketprovider en er tickets beschikbaar voor worden gesteld.

  • Is het veilig om een ticket over te kopen via een andere site?

    Er zijn verschillende website waar tickets voor events worden doorverkocht. Vaak verlopen deze verkopen voorspoedig, maar er is altijd een kans dat de je een ticket overneemt die geen toegang biedt tot het event. Zodra je jouw ticket hebt gekocht op een dergelijke tweedehandsticketverkoop site, is Yourticketprovider niet verantwoordelijk negatieve gevolgen.

Betalen

  • Via welke betaalmogelijkheden kan ik mijn ticket betalen?

    De tickets zijn te betalen met iDeal, VISA, MasterCard, Maestro, BANCONTACT, PayPal, V PAY, Bancontact en SOFORT.

    LET OP: deze betaalmogelijkheden brengen transactiekosten met zich mee.

  • Wanneer heb ik recht op een annulering met restitutie?

    Yourticketprovider is niet bevoegd om een ticket te annuleren en deze te restitueren zonder de toestemming van de desbetreffende organisatie. Wanneer je een annuleringsverzekering hebt afgesloten bij de aankoop van het ticket, kun je contact met ons opnemen voor een restitutieverzoek.

  • Het event is afgelast of verschoven. Ontvang ik mijn geld terug?

    Soms is een organisator genoodzaakt een event te annuleren of te verschuiven. Dit is vervelend voor alle partijen. Zodra de organisatie van het event dit kenbaar heeft gemaakt bij Yourticketprodiver, verzorgen wij binnen 5 werkdagen een refund van de aangekochte tickets.

  • Ik zou graag een factuur ontvangen voor mijn ticket(s). Kan dat?

    Er wordt alleen een factuur meegestuurd wanneer de organisatie van het betreffende event hiervoor heeft gekozen. Is dit niet zo en je ontvangt toch graag een factuur, neem dan contact op met de organisatie van het event. Het is wel mogelijk een betaalbewijs van je tickets te ontvangen. Deze vind je door in te loggen op onze website met jouw persoonlijke gegevens. Ga vervolgens naar ‘ Mijn Tickets’, ‘Bekijk’ en ‘Ontvangstbewijs’.

Overige