Er gelden aangescherpte maatregelen voor evenementen tot en met 13 augustus ’21. Event organisatoren zijn op dit moment aan het kijken wat er voor hen wel en niet mogelijk is. Zij komen zo spoedig mogelijk bij jullie met een bericht over de mogelijke compensaties en/of refunds voor hun events. Wij willen je vragen om bericht van hen af te wachten. Je hoeft zelf nog geen actie te ondernemen.

Aanbetalingstickets (deposit tickets)

  • Ik heb mijn mail niet ontvangen

    De organisatie van het event stuurt je een mail met daarin de link naar de shop voor jouw tweede betaling. Mail niet ontvangen? Vraag hen deze opnieuw toe te sturen.

  • Ik ben mijn code kwijt

    Je kunt de shop openen met jouw unieke actiecode/barcode welke op jouw aanbetalingsticket staat. Code kwijt? Verstuur deze eenvoudig opnieuw naar jezelf via www.ticketopvragen.nl.

  • Mijn code werkt niet

    Let op! Het invulveld is hoofdletter- en spatiegevoelig.

    Gebruik de juiste code
    Om de shop te openen vul je de actiecode of barcode in welke op jouw aanbetalingsticket staat (rechtsonder op de pdf versie van het aanbetalingsticket). De actiecode is een code met cijfers én letters opgebouwd zoals XXXX-XXXX-XXXX. Het barcodenummer bestaat uit cijfers. De code begint niet met REF, dat is je bestelreferentie.

    Iedere code één keer te gebruiken
    Met iedere code kun je de shop één keer openen. Na betaling kun je de shop niet nogmaals openen met jouw unieke code. Betaling mislukt? Dan wordt jouw code na 15 minuten automatisch weer geldig.

    Met iedere code verzilver je één ticket
    Iedere code geeft je één keer toegang tot de shop om één ticket te verzilveren. Heb je meerdere tickets gekocht? Dien je de shop meerdere keren te openen met de verschillende codes.

    Had jij jouw tickets al gepersonaliseerd? Dan hebben jouw vrienden/vriendinnen zelf al hun code ontvangen. Codes zijn opnieuw naar jezelf te sturen via www.ticketopvragen.nl.

    De code geeft je enkel toegang tot de shop
    De code van jouw aanbetalingsticket geeft je enkel toegang tot de ticketshop. Je kunt deze code niet gebruiken bij het betaalproces bij ‘verzilver vouchercode’, omdat deze code geen waarde bevat. Hier verzilver je uitsluitend vouchercodes welke je als compensatie voor een geannuleerd event hebt ontvangen.

  • Ik wil mijn aanbetalingsticket refunden of doorverkopen

    Aanbetalingstickets (deposit tickets) zijn non-refundable en kunnen niet worden doorverkocht. Je dient eerst de tweede helft van jouw betaling te voldoen om het daadwerkelijke entreeticket te ontvangen. Mocht je verhinderd zijn kun je deze tickets doorverkopen via TicketSwap (of natuurlijk je vrienden en/of familie).

Tickets

Tweedehands ticketverkoop

Betalen

  • Via welke betaalmogelijkheden kan ik mijn ticket betalen?

    De tickets zijn te betalen met iDeal, VISA, MasterCard, Maestro, PayPal, V PAY, Bancontact en SOFORT.

    LET OP: deze betaalmogelijkheden brengen transactiekosten met zich mee.

  • Wanneer heb ik recht op een annulering met restitutie?

    Yourticketprovider is niet bevoegd om een ticket te annuleren en deze te restitueren zonder de toestemming van de desbetreffende organisatie. Wanneer je een annuleringsverzekering hebt afgesloten bij de aankoop van het ticket, kun je contact met ons opnemen voor een restitutieverzoek.

  • Het event is afgelast of verschoven. Ontvang ik mijn geld terug?

    Wanneer een organisatie genoodzaakt is om het event te annuleren of te verplaatsen, is dat voor alle partijen erg vervelend. De organisatie zal contact opnemen met Yourticketprovider om hun gewenste compensaties met ons door te nemen. De hoofdboeker wordt per mail op de hoogte gesteld van de eventuele compensaties, zoals het behouden van een ticket, het ontvangen van een voucher of het doneren van je ticketgelden. Of je ontvangt bericht dat jouw bestelling gerefund wordt. We adviseren ook eventuele socials van organisatoren in de gaten te houden voor meer informatie.

  • Ik zou graag een factuur ontvangen voor mijn ticket(s). Kan dat?

    Er wordt alleen een factuur meegestuurd wanneer de organisatie van het betreffende event hiervoor heeft gekozen. Ontvang je toch graag een factuur, neem dan contact op met de organisatie van het event.

Overige